Kamis, 25 Februari 2021

beatbind

beatbind

Sažetak

BeatBind želi postati dugo očekivana platforma za organizaciju glazbenih događaja, a BBND je žeton kripto valute koji se koristi za sve njegove transakcije.

Trenutno stanje industrije glazbenih događanja vrlo je fragmentirano, svačije pojedinačne mreže ograničavaju njihov doseg. Internet je dokazao da svijet ne mora funkcionirati - dok se druge industrije kreću prema otvorenim digitalnim rješenjima, industrija glazbenih događaja uvelike zaostaje. Falsificiranje i krivotvorenje ulaznica kradu vrijednost od organizatora, a nedostatak rudarenja i prikupljanja podataka u industriji čini predviđanja prihoda netočnim, što zauzvrat čini rizične pothvate događaja - podjednako štete umjetnicima, mjestima i obožavateljima

BeatBind će težiti rješavanju ovih problema jedan po jedan razvojem svoje platforme i šireg ekosustava. Ključna ideja je omogućiti svim sudionicima ekosustava organizacije događaja učinkovito povezivanje i interakciju. Iskoristit ćemo veliku potražnju za najboljim umjetnicima, organizatorima i prostorima i značajno povisiti njihove cijene koristeći razne modele dražbi. BeatBind će umjetnicima u usponu pružiti više prilika kako na lokalnom tako i na globalnom nivou. Nadalje, obožavatelji će moći izravno kupiti ulaznice od organizatora svih događaja kreiranih na BeatBind-u, sprečavajući prijevare, krivotvorenje i oštećivanje ulaznica. Novo slobodno tržište poput ovog obuhvatit će stvaranje događaja svake vrste, od koncerata i festivala do ekskluzivnih privatnih zabava. Kako se Platforma skalira, prepreke ulasku bit će značajno spuštene za sve strane. I konačno,

 

BeatBind platforma

BeatBind je industrija koja je već dugo trebala platforma za organizaciju glazbenih događaja. Razvijamo višestepeno poslovanje, svaka razina stoji jedna iznad druge, kako bismo riješili svako od 4 prevladavajuća problema u industriji:

1. BeatBidder - platforma za povezivanje mjesta, DJ-a, umjetnika i svih ostalih strana uključenih u proces organizacije glazbenih događaja. Povezujemo DJ-e, umjetnike, vlasnike prostora i sve ostale koji sudjeluju u procesu organizacije glazbenih događaja kako bismo pružili najbolje mogućnosti za sve. Iskorištavajući aukcijske sustave, nastojimo povećati prihod za najtraženije DJ-eve i mjesta, dok sama veličina tržišta smanjuje troškove i smanjuje ulazne barijere za gotovo sve koji sudjeluju u stvaranju glazbenih događaja. BeatBind također ubraja promocije, sponzorstva i outsourcing organizacije događaja među usluge koje se na kraju mogu razmijeniti na platformi.

2. BeatBuy - Ulaznice će biti zadana značajka bilo kojeg događaja stvorenog na BeatBind-u, koji će se izravno prodavati i nuditi našoj bazi obožavatelja, masovno smanjujući ulazne barijere. To sprječava skalpiranje ulaznica, krivotvorenje i porast sekundarnih tržišta koja godišnje ukradu 8 milijardi dolara od kreatora događaja. BeatBuy će ukloniti ovaj problem i vratiti taj novac u džepove umjetnika, organizatora i svih tvrtki koje zapravo stvaraju iskustva.

3. BeatX - aplikacija koja obožavateljima daje utjecaj potreban za oblikovanje ujednačenosti koje posjećuju i iskustva orijentirana na događaje poput zabave. Navijači će imati pristup vijestima i bit će angažirani na više načina kako bi pomogli organizatorima da bolje oblikuju same događaje kojima ti isti obožavatelji prisustvuju. Kako bismo osigurali integritet svih transakcija i zaštitili sve strane, planiramo uvesti rigorozni escrow protokol za povrat novca u slučaju neuspjelih transakcija i rješavanje sporova.

4. BeatAI - Pruža projekcije prihoda i drugu heuristiku koja pomaže svim korisnicima platforme da odluče koga će zaposliti, gdje će nastupiti itd. Naša platforma će koristiti strojno učenje za izradu procjena prihoda koji će vam pomoći da opravdate odluke u bilo kojem dijelu organizacije glazbenog događaja postupak. To će uvelike smanjiti rizik i potaknuti još veći rast. Vjerujemo da je ovo samo korak koji industrija mora poduzeti kako bi izašla iz mraka uzrokovanog nedostatkom podataka i donijela bolje odluke.

 

Umjetnici u usponu

Većina umjetnika nisu poznati i imaju poteškoće u promociji svog talenta. Stavite se u kožu mladog umjetnika. Da biste stekli iskustvo, morate nastupiti. Ali da biste nastupili, trebate iskustvo. Zastrašujući je Catch-22 proboj, ne samo u industriji glazbenih događaja, već i na tržištu rada općenito. Paradoks ostavlja neiskusne, bili oni buduće zvijezde ili ne, u krajnjem nepovoljnom položaju. Ironično, nedostatak prilika nije zato što njihove vještine nisu potrebne. Svijetu su potrebni novi DJ-i, pjevači i bendovi sada više nego ikad, budući da postoji više prikladnih mjesta za nastupe nego ikad. Pa u čemu je onda problem? Nedostatak veza. Bez pristupa globalnoj (ili bilo kojoj) mreži mjesta i umjetnika, nema stalnog kanala na kojem obje strane mogu pronaći način za suradnju.

BeatBind želi pružiti taj kanal. Baš kao što je mjesto tražilo DJ-a kojeg su trebali unajmiti, tako će i glazbenici moći tražiti kompatibilna mjesta i prijaviti se za nastup tamo.

Ako više umjetnika želi nastupiti na nekom mjestu, postupak će se pretvoriti u zatvorenu dražbu. Umjetnici će dostaviti svoje cijene i ponude mjestu, a mjesta će odabrati pobjednika, bilo na temelju financija (da bi si pomogli uštedjeti troškove) ili bilo kojeg drugog parametra. Umjetnici u usponu moraju se čuti, a mjesta im trebaju popuniti kalendare. Tržište ove strukture, ali samo jamči da će se naći dragocjena sposobnost za sve.

Catch-22 na tržištu rada ima i dobru stranu. Jednom kada glazbenik pokrene loptu, svirka po svirka, sve će biti lakše, dok u nekom trenutku pronalazak posla ne postane napor. Potrebna je samo ustrajnost na početku i početni nagon. A taj početni potisak upravo će ono što će BeatBind dati sljedećoj generaciji izvođačkih umjetnika.

 

Besprijekorna prodaja ulaznica

Skalperi i falsifikatori karata mogu zaraditi onoliko koliko i umjetnici i promotori koji kreiraju događaj. BeatBind predstavlja BeatBuy, sustav za borbu protiv te surove stvarnosti, na način da se ni umjetnici ni mjesta više ne moraju brinuti zbog toga. Odgovor je uklanjanje prepreka između navijača i organizatora: ulaznice su zadani dodatak svakom događaju stvorenom na našoj platformi. To znači da će obožavatelji ulaznice kupiti izravno od izvora, a novac ide samim umjetnicima, zajedno sa svima ostalima koji su sudjelovali u stvaranju iskustva. To organizatorima neće nanijeti unaprijed troškove. Skalpiranje i kovanje u ovom su modelu neizvodljivi. Uz to, BeatBuy će omogućiti prodaju ulaznica za glavna mjesta. Vrhunska ulaznica može se prodati na aukciji za obožavatelje - zahvaljujući našem brzom i fleksibilnom BeatBidder Engineu.

Crowdfunding za događaje

Mjesta na BeatBind-u imaju priliku unaprijed prodati ulaznice obožavateljima na Platformi i iskoristiti taj kapital za unajmljivanje umjetnika ili pokrivanje ostalih troškova organizacije događaja. Mjesta možda nemaju kapital za podizanje događaja koji planiraju na sljedeću razinu, ali mogu imati vjerne lokalne sljedbenike - a mi im dopuštamo da to iskoriste. Njihov doseg i praćenje dat će mjestima samo novčani poticaj koji im treba. Sustav je takav da štitimo kupce u slučaju da se događaj ne ostvari (navijači vrate novac). Praćenje ugleda i druge sigurnosne mjere pomažu nam da smanjimo rizik za sve strane na minimum. Nedostatak početnog kapitala vodeći je čimbenik zašto se mnoga poduzeća ne podižu ili šire, u glazbi ili bilo gdje drugdje. Uz BeatBuy, imajte crowdsale kad god vam zatreba.

 

Aplikacija za obožavatelje

Mobilna aplikacija BeatBind pomoći će obožavateljima da prate ono što njihovi omiljeni izvođači i mjesta pripremaju za njih. Odmah će ih privući bilo koja dostupna prodaja ulaznica, događaji ili ažuriranja koja su za njih relevantna. Ali BeatBind nudi mnogo više od puke kupnje ulaznica: moći će pristupiti mnogo većoj vrijednosti u smislu nadmetanja za pristup iza pozornice umjetnicima

 

Izvođači mogu čak i licitirati suvenire povezane s koncertima za obožavatelje. Postoji i moć biti obožavatelj BeatBinda - imat ćete ekskluzivno pravo glasati za odabir glazbenog programa prije koncerta, pa čak i glasati za smanjenje naknade za izvođača zbog loše izvedbe. Svaki strastveni sudionik koncerta doživio je barem jedno razočaravajuće iskustvo, gdje je pijani pjevač pijano promrmljao jednu pjesmu prije nego što je upao u gomilu i ne poštuje svoje obožavatelje - ali ne i obožavatelje BeatBinda. Naša baza obožavatelja moći će izraziti svoje nezadovoljstvo u ovakvim slučajevima, kroz postupak glasanja koji će izvođaču ostaviti samo djelomičnu nadoknadu ako nije opravdao očekivanja svoje publike. T o je kako obožavatelji mogu u određenoj mjeri odrediti koliko je izvođač plaćen. Sve to donosi puno potencijala za integrirana iskustva tijekom glazbenih događaja. Zamislite da postoji pjesma koju želite čuti na koncertu i da imate sposobnost izraziti svoju volju u trenutku. Za tu pjesmu možete licitirati određeni iznos novca ili POBIJEDITI tokene. Tada će i drugi obožavatelj licitirati više, ali za drugu pjesmu, započinjući natjecanje s vama. Na kraju će DJ na svojoj mobilnoj aplikaciji vidjeti koja je pjesma pobijedila na natječaju - i pustiti je za vas. Dalje, uspostavili ste kontakt s očima s nekim, ali niste mogli razgovarati s njim ili razmijeniti kontakt zbog glasne glazbe ili velike gužve. Moći ćete toj osobi poslati digitalno namigivanje u stvarnom vremenu - ili još bolje, dan poslije proći kroz profile ljudi koji su prisustvovali događaju pomoću BeatBinda i razmijeniti kontakt s onima koje prepoznajete, ali niste mogli ' t pristup na događaju. Uvođenjem integriranih iskustava možemo trajno promijeniti izgled i dojam industrije, omogućavajući ljudima da doživljavaju živu glazbu kao nikada prije.

 

Znanost o podacima

Gornji citat je ono što smo čuli kada smo jednog od naših velikih kontakata iz glazbene industrije zamolili da podijeli svoje marketinško znanje. Ovaj citat sažima trenutni pristup u cijeloj industriji do procjena, od određivanja profitabilnosti promocija do zapošljavanja samih umjetnika koji su središnji za događaje. Više sliči na snimanje u mraku nego na empirijski pristup temeljen na podacima koji se dosljedno pokazao da daje najbolje rezultate.

Procjene prodaje, posjećenost, marketinška učinkovitost - sve su to faktori na kojima ovise mnoge tvrtke. Naša platforma ima za cilj osigurati da niti jedan od njih ne ostane u mraku do posljednjeg trenutka. BeatBind se usredotočuje na podatke od prvog dana u nastojanju da proizvede pouzdane preporuke i procjene za sve dijelove ekosustava glazbenih događaja. Naš mehanizam predviđanja, ostvaren u punom opsegu naše vizije, bit će bez presedana u glazbenoj industriji. Uključuje, ali nije ograničeno na, prisustvovanje događajima, profile i preferencije, prodaju ulaznica i alkohola te ukupno prihod. Procjene prihoda posebno će pomoći mjestima da opravdaju angažiranje DJ-a i istaknu najbolje mogućnosti, što će svima koristiti. Ako će dovođenje određenog DJ-a u vaš određeni klub donijeti 50 000 USD prihoda, možda ćete se osjećati ugodnije licitiranjem 20.000 USD da biste ga odmah osigurali - čak i ako je to možda dvostruko više od njegove prosječne stope. Ovaj scenarij uvelike koristi i DJ-u i mjestu održavanja. BeatAI će na kraju ponuditi dodatne pogodnosti, poput predviđanja kretanja obožavatelja prije i nakon određenih događaja, i zaključivanja o posjećenosti mjesta na temelju povijesnih podataka i povezanih lokalnih događaja, što je sve ključne podatke u reklamne svrhe. Glazbena industrija je gladna ovih odgovora, a podaci obrađeni iz ekosustava BeatBind bit će savršeno mjesto za njihovo dobivanje i zaključivanje o posjećenosti mjesta na temelju povijesnih podataka i povezanih lokalnih događaja, svih presudnih podataka u reklamne svrhe. Glazbena industrija je gladna ovih odgovora, a podaci obrađeni iz ekosustava BeatBind bit će savršeno mjesto za njihovo dobivanje i zaključivanje o posjećenosti mjesta na temelju povijesnih podataka i povezanih lokalnih događaja, svih presudnih podataka u reklamne svrhe. Glazbena industrija je gladna ovih odgovora, a podaci obrađeni iz ekosustava BeatBind bit će savršeno mjesto za njihovo dobivanje

 

Daljnji razvoj

Evo samo nagovještaja o tome koje usluge i uloge BeatBind želi pokrivati ​​kako rastu potrebe njegove korisničke baze. Glazbena industrija vidjela je da se profesionalni organizatori događaja pojavljuju kao kategorija: iskusni menadžeri koji poznaju prostor, vješti su u vođenju prostora, znaju koji DJ-evi mogu dobro odgovarati za sljedeću predstavu i kako se obogatiti s obožavateljima. Vlasnik prostora možda neće imati te vještine ili vremena za organizaciju događaja, tako da im BeatBind omogućuje prenošenje svakodnevnih operacija profesionalnim promotorima i organizatorima događaja. Promotori su također veliki dio industrije. Oni animiraju bazu obožavatelja, privlače ih u klubove i zarađuju postotak prodaje alkohola. BeatBind pojednostavljuje taj postupak, čini ga preciznijim i štiti sve strane. Marke i tvrtke mogu sponzorirati događaj na BeatBind-u,

Većina toga je napredna funkcionalnost koja će se pojaviti i poboljšati na temelju povratnih informacija s tržišta. To se posebno odnosi na mobilnu aplikaciju BeatBind, gdje će se značajke brzo prilagoditi željama i očekivanjima obožavatelja. Ušli smo duboko u neistraženi teritorij, jer nitko nije niti pokušao postići nešto takvog razmjera u industriji glazbenih događanja, a svaka naša inovacija namjerava postići zlatni rudnik usvajanja novih korisnika, što će rezultirati eksponencijalnim rastom platforme.

 

Korištenje prihoda

TOKEN
Token uslužnog ekosustava BeatBind. Krajnja vizija BBND-a je biti univerzalni medij za razmjenu u industriji glazbenih događaja. Ethereum blockchain pruža svu privatnost, sigurnost i decentralizaciju koju takav token zaslužuje. BBND će se trgovati na javnim burzama, ali korisnici platforme BeatBind zaštićeni su od promjenjivosti cijena tijekom svakodnevne upotrebe. Cjelovit popis slučajeva upotrebe BBND-a opisan je u tehničkim dokumentima.

KARTA CESTA

Tim

SAVJETNICI

RAZVOJITELJI

Informacija

https://www.beatbind.io/

https://twitter.com/beat_bind

https://www.facebook.com/beatbind/

https://www.linkedin.com/company/beatbind

https://www.instagram.com/beatbindgram/

https://t.me/beatbindutilitytoken

https://medium.com/@beatbind

 

Autor

https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2851004

Tidak ada komentar:

Posting Komentar